Piłka24.pl: polska piłka jako produkt medialny i marketingowy

  • Bożena Jaskowska,

Celem nowego projektu internetowego uruchamianego przez Platformę Mediową Point Group S.A jest ukazanie polskiej piłki nożnej i krajowej ekstraklasy jako produktu medialnego, marketingowego, wizerunkowego i biznesowego.

http://Pilka24.pl - nowy internetowy projekt Platformy Mediowej Point Group S.A od podobnych serwisów o tematyce sportowej wyróżniać ma unikalna zawartość treściowa, doświadoczny zespół ekspertów (a w nim m. in. trenerzy, piłkarze, rzecznicy prasowi, specjaliści od marketingu sportowego) oraz wykorzystanie multimediów, potencjału blogosfery oraz user generated content.

Chcemy pokazywać, jak wygląda liga od kuchni, poruszać tematy, których nie porusza nikt inny - mówi Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl, pomysłodawca i administrator nowego serwisu.

Użytkowników przyciągnąć ma również inowacyjne zarządzanie zawartością, dzięki czemu będą mieli oni możliwość selekcji treści zamieszczonych w portalu i dopasowywania ich do własnych potrzeb. Każdy będzie mógł ponadto dodawać własne newsy oraz multimedia.

Skupiamy wokół portalu grono ekspertów z różnych dziedzin i inicjujemy dyskusje oraz kampanie społeczne dotyczące polskiego futbolu - mówi Artur Racicki podkreślając "misyjność" nowego serwisu. Piłka24.pl ma być narzędziem środowiska piłkarskiego do kreowania nowych trendów, opracowywania zmian i ich wdrażania. Chcemy wspólnie zastanowić się, w jaki sposób można zbudować markę polskiej ligi, a potem, poprzez konkretne akcje, ją budować.

Liderami polskiego internetu w kategorii sportowej (wg wrześniowego Megapanelu PBI/Gemius, 2008) są: serwisy sportowe Onet.pl (2 mln 988 tys. real users), serwisy WP (2 mln 327 tys. real users) oraz serwisy sportowe Interii (1 mln 369 tys. real users). Portal Sport24.pl z portfolio PMPG S.A we wrześniu 2008 r. odwiedziło 143 tys. użytkowników, co dało mu 14. lokatę w omawianej kategorii.



Źródło: http://www.point-group.pl