Piątkowy Przegląd Prasy

Darmowy Internet w stolicy za pół roku... System powie policjantom i urzędnikom prawdę o aucie i kierowcy... Miliard złotych na reklamę w Internecie... Nowa kampania wizerunkowa Orange...

COMPUTERWORLD

Mama, tata i ja

Dzięki technologii cyfrowej telewizja przekształca się z medium masowego w przeznaczone do indywidualnego odbioru.

http://p1.idg.pl/r/0b062

RZECZPOSPOLITA

System powie prawdę o aucie i kierowcy

Policja i urzędnicy uzyskają szeroki dostęp do danych o kierowcach i ich pojazdach. Za pośrednictwem sieci dowiedzą się, kto uczył ich jeździć, gdzie zdali egzamin i ile mają punktów karnych.

http://www.rp.pl/artykul/2,215827_System_powie_prawde_o_aucie_i_kierowcy__.html

GAZETA WYBORCZA

Miliard złotych na reklamę w Internecie?

Nawet ponad miliard złotych mogą sięgnąć w tym roku wydatki na reklamę w Internecie. Branża internetowa zaczyna zastanawiać się, kiedy sieć stanie się medium nr 2 po telewizji. I kalkuluje, że kryzys... może w tym pomóc.

http://wyborcza.pl/1,82244,5893036,Miliard_zlotych_na_reklame_w_internecie_.html

GAZETA.PL

Orange jak nowy

"Together we can do more" - to nowe hasło, którym promować się będzie marka Orange. W styczniu ruszy jej nowa kampania wizerunkowa.

http://wyborcza.pl/1,82244,5893041,Orange_jak_nowy.html

ŻYCIE WARSZAWY

Darmowy Internet za pół roku?

Warszawa wreszcie złożyła wniosek o przyznanie częstotliwości na bezpłatny Internet. Jest szansa, że już latem 2009 roku będziemy za darmo odbierać pocztę i surfować po stronach WWW.

http://www.zw.com.pl/artykul/2,304007_Darmowy_Internet_za_pol_roku_.html