Piątkowy Przegląd Prasy
- Andrzej Maciejewski,
- 04.07.2008, godz. 07:28
Społeczeństwo informacyjne i e-administracja - mamy dość!.. Zerwanie z operatorem bez szkody dla kieszeni... Przepis przeszkadza zarekwirować komputer... Na e-Dzienniki Ustaw trzeba jeszcze poczekać... Play gra w internet... France Telecom chce rozrywki... Przyszłość to reklama w internecie...
COMPUTERWORLD
Zakopane nadzieje na zmiany
Im dłużej zajmujemy się społeczeństwem informacyjnym i e-administracją, tym częściej myślimy o zmianie zawodu. O tym nie da się już ani słuchać, ani pisać!
RZECZPOSPOLITA
Na e-Dzienniki Ustaw trzeba jeszcze poczekać
Elektroniczne Dzienniki Ustaw mają się pojawić dopiero w 2010 r. Projektowana zmiana przepisów po raz kolejny przesuwa termin ich wprowadzenia.
http://www.rp.pl/artykul/157978.html
Zerwanie z operatorem bez szkody dla kieszeni
Posiadacze komórek zapłacą mniej za rozwiązanie umowy przed czasem. Trudniej będzie się jednak rozstać z operatorem, gdy zmieni regulamin usług.
http://www.rp.pl/artykul/157967.html
Przepis przeszkadza zarekwirować komputer
Skazany za posiadanie filmów pedofilskich nie straci sprzętu, jeśli nie jest jego właścicielem.
http://www.rp.pl/artykul/157426.html
WYBORCZA.PL
France Telecom chce rozrywki
France Telecom nie jest już firmą telekomunikacyjną. W rozpoczętej niedawno globalnej kampanii reklamowej przedstawia się jako dostawca "cyfrowej rozrywki". Należąca do tego koncernu TP SA uruchomi swoją platformę cyfrową już w połowie sierpnia.
http://wyborcza.pl/1,82244,5423908,France_Telecom_chce_rozrywki.html
Play gra w internet
Dwa miesiące przed terminem w sprzedaży pojawi się internet mobilny w sieci Play. Ma być wyzwanie rzuconym nie tylko innym operatorom komórkowym, ale także sieciom stacjonarnym.
http://wyborcza.pl/1,82244,5423901,Play_gra_w_internet.html
GAZETA PRAWNA
"Przyszłość to reklama w internecie"
Za pięć lat większą część przychodów domu mediowego ma przynosić sprzedaż reklam w internecie i za pośrednictwem usług telekomunikacyjnych.
http://biznes.gazetaprawna.pl/wywiady/24693,przyszlosc_to_reklama_w_internecie.html