Pay-Per-Call od WP i Netsprint.pl w kwietniu

  • Piotr Zalewski,

Wirtualna Polska i NetSprint.pl wprowadzą w kwietniu "Link Telefoniczny", reklamę rozliczaną w modelu Pay-Per-Call.

Link Telefoniczny to reklama tekstowa, wyświetlana na górze wyników wyszukiwania, składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu.

Jak podaje Netsprint.pl Link Telefoniczny powstał z myślą o firmach działających lokalnie, w szczególności tych, które nie posiadają własnej strony internetowej, lub takich które posiadają strony internetowe zawierające niewiele informacji oraz wszystkich firmach prowadzących sprzedaż przez telefon.

Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielony zostanie indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy.

Link Telefoniczny

Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.

Wcześniej podobne rozwiązanie wprowadził w Polsce Onet.pl.