Onet, Wirtualna, Interia i... Hoga?
- Dariusz Sokołowski,
- 15.05.2001
Według sondażu TNS OBOP Interbus przeprowadzonego w marcu 2001 r., 22% respondentów deklarowało dostęp do Internetu. 16,5% wynosi liczba internautów korzystających z Internetu co najmniej raz w miesiącu.
Według sondażu TNS OBOP Interbus przeprowadzonego w marcu 2001 r., 22% respondentów deklarowało dostęp do Internetu. 16,5% wynosi liczba internautów korzystających z Internetu co najmniej raz w miesiącu.
Niewiele zmieniło się od lutego, jednak liczba osób mających dostęp do Sieci systematycznie wzrasta. Mimo zdecydowanego pogorszenia koniunktury na inwestycje w Internet, liczba użytkowników stale rośnie, co pozwala optymistycznie patrzeć w nieodległą przyszłość.
Portale najczęściej odwiedzane
Pozwala to mieć nadzieję, że liczba osób, korzystających z Internetu w gospodarstwach domowych zdecydowanie wzrośnie. W znajomości spontanicznej portali internetowych jak zwykle dominuje Onet (49,7%), a jego przewaga nad Wirtualną Polską się powiększa (45,1%). Trzecia w rankingu Interia zdobyła 13,5% głosów respondentów. W przypadku znajomości wspomaganej Wirtualna Polska wyprzedziła Onet. Nic w tym jednak dziwnego, tak bowiem jest od dawna. Dobre, rozpoznawalne logo oraz kampanie reklamowe to klucz do sukcesu w dobie badań i sondaży Internetu, które opierają się na ankietach wypełnianych w obecności ankietera, a nie na analizach realnego poziomu odwiedzalności witryn.
Portale odwiedzane w ostatnim miesiącu