Nowy wizerunek TNS OBOP
-
- Daniel Cieślak,
- 24.04.2003, godz. 06:17
Firma Taylor Nelson Sofres poinformowała, że od 24 kwietnia wszystkie jej działania w 53 krajach połączy wspólna marka. Nazwę Taylor Nelson Sofres od dziś zastępuje skrót TNS, znika także dotyczasowe, czerwno-niebieskie logo. W większości krajów, w których działa firma znikną również nazwy lokalnych firm badawczych - jednym z niewielu wyjątków będzie Polska, w której w użyciu pozostanie nazwa TNS OBOP.
Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, posunięcie to odzwierciedla zmiany zachodzące na międzynardowym rynku badań oraz sposób, w jaki firmy używają obecnie informacji marketingowej. Zmiana marki ma także ujednolicić wizerunek TNS na świecie. Utrzymany ma zostać podział na sektory badawcze - z tym, że po zmianie marki sektory nie będą już elemenetem logo TNS.
"Ta zmiana to coś więcej niż jedynie zmiana loga i nazwy; operacja ta odzwierciedla nowy sposób myślenia o tym, co możemy zaoferować naszym klientom i jak będziemy z nimi pracować. Przedstawianie danych statystycznych już nie wystarcza, coraz częściej występujemy bowiem w roli konsultantów do spraw informacji rynkowej. Naszym zadaniem jest zrozumieć problem klienta i doradzić mu w jego rozwiązaniu. Chcemy im oferować pogłębione analizy i strategiczne doradztwo biznesowe. W ten sposób przekroczymy granice tradycyjnej definicji firmy badawczej, która kończy obsługę na dostarczaniu raportu z badań. Zgodnie z nowym sloganem TNS mamy stać się szóstym zmysłem w biznesie." mówi Andrzej Olszewski, prezes TNS OBOP.
