Nowy dyrektor IDMnet
- Magdalena Górak,
- 26.06.2006, godz. 09:55
Jest już znany następca Adama Dyby: stanowisko dyrektora generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet objął Maciej Musioł, wcześniej dyrektor biura reklamy, gdzie odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe.
Maciej Musioł zastąpi Adama Dybę, który zgodnie z kwietniowymi zapowiedziami opuścił sieć by zostać dyrektorem do spraw rozwoju w firmie ClickAd.
Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat. W swej dotychczasowej pracy odpowiadał poza sprawami sprzedażowymi i finansowymi także za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi oraz tworzeniem nowych produktów reklamowych.
Główny cel, jaki chce zrealizować nowy szef IDMnet, to dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Strategia rozwoju ma zostać oparta zarówno na dalszej ścisłej współpracy z domami mediowymi i wydawcami jak i na rozwoju technologicznym - planowane jest wdrożenie najnowszej wersji Doubleclick AdServer 6.1.
Maciej Musioł urodził się w 1975 roku, jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej, z reklamą internetową związany od początku swojej kariery zawodowej. Jest autorem wielu publikacji i opracowań z zakresu marketingu internetowego m.in. dla takich tytułów jak Brief, Marketing w Praktyce czy Manager.
Maciej Musioł o kontynuacji i zmianach w IDMnet:
Internet Standard: Czy główne cele i polityka IDMnet ulegnie zmianie w związku z tym, że został Pan nominowany na dyrektora generalnego? Jakie elementy strategii poprzedniego dyrektora generalnego zechce Pan kontynuować?
Maciej Musioł, nowy dyrektor generalny IDMnet
IS: Co nowego wniesie Pana kierownictwo firmą?
Na pewno dalszy dynamiczny rozwój firmy, tak by IDMnet stał liderem wśród sieci reklamowych - jesteśmy w końcu najstarszą polska firmą zajmującą się reklamą internetową. Działamy od 1997 pod nazwą Internetowy Dom Mediowy, a od końca 2000 w wyniku przekształcenia jako IDMnet. W planach mam kilka nowych projektów, ale za wcześnie jeszcze by mówić o szczegółach.
***
Niedawno IDMnet uruchomił projekt AdPortal, będący pierwszą w Polsce samoobsługową platformą reklamy kontekstowej skierowaną zarówno do kupujących reklamę, jak i do sprzedających powierzchnię reklamową w postaci linków tekstowych. Platforma oparta jest o model CPC (z angielskiego Cost per Click), gdzie reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę. Więcej o AdPortal w wiadomości "IDMnet otworzy platformę reklamy kontekstowej".
Do wiadomości dodaliśmy wypowiedź Macieja Musiała, nowego dyrektora generalnego IDMnet.