Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Nowi dyrektorzy w HYPERmedia

Do agencji interaktywnej HYPERmedia dołączył Grzegorz Kurowski, pełniący wcześniej funkcję co-directora w K2 Internet oraz Agata Kusińska, wcześniej strategy-director w red8 communications group. Oboje obejmą równorzędne stanowiska co-managing directorów, co oznacza zmianę dotychczasowego modelu zarządzania agencją na dwuosobowy.

HYPERmedia zatrudnia obecnie ok. 90 osób, nowy model zarządzania ma wpłynać na dynamikę i działanie firmy.

Grzegorz Kurowski odpowiedzialny będzie za rozwój departamentu strategii, new businessu i działów produkcyjnych agencji (kreacji&multimediów oraz IT). Jego celem jest również wzmacnianie kompetencji HYPERlabu, oferującego od dwóch lat usługi web consultingowe, w tym głównie analizy użyteczności i dostępności stron www oraz projektowanie architektury informacji.

Agata Kusińska, m.in. autorka strategii komunikacji marketingowej dla marki Zelmer, nagrodzonej w tegorocznym konkursie EFFIE (Grand Prix), zacznie pełnić swoje obowiązki w połowie stycznia. W HYPERmedia będzie odpowiedzialna za dział Client Service, spoczną na niej działania związane z realizacją koncepcji komunikacji opartej o synergię mediów, inspirowanie nowych rozwiązań i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów agencji.

Prezesem agencji HYPERmedia jest Sławomir Stępniewski.