Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Nowa technologia emisji reklam w Onet.pl

Onet.pl wdrożył nową wersję adserwera firmy Accipiter - systemu informatycznego zarządzającego emisją i raportowaniem realizacji kampanii reklamowych na stronach portalu.

Nowa wersja adserwera to element dostosowania całego mechanizmu emisji reklam i pomiaru realizacji kampanii w Onet.pl do standardów wyznaczonych przez IAB.

Z punktu widzenia reklamodawców, podstawowym efektem zmian jest poprawa niezawodności działania mechanizmu limitowania liczby kontaktów z reklamą dla pojedynczego użytkownika czyli cappingu. Możliwe stało się także bardziej efektywne wykorzystanie dostępnej powierzchni reklamowej oraz podniesienie precyzji monitorowania realizacji kampanii, co teraz dzieje się w czasie rzeczywistym.

Onet.pl ponadto opracował i wdrożył nowe standardy techniczne emisji reklam, umożliwiające realizację na stronach portalu kampanii reklamowych z zewnętrznych systemów emisyjnych krajowych i zagranicznych, w tym zagranicznych sieci reklamowych.

Accipiter to amerykańska firma z siedzibami w Raleigh (Pn. Karolina, USA) oraz w Londynie, będąca jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań do zarządzania kampaniami reklamowymi w sieci WWW. Z rozwiązań firmy Accipiter korzysta ponad 350 klientów na całym świecie, emitując co miesiąc ponad 50 miliardów reklam.

***

Więcej o technologii emisji reklam: O zliczaniu reklam niewyświetlonych słów kilka