Nowa reklama ClickAda
- Daniel Cieślak,
- 24.06.2003, godz. 09:36
Firma ClickAd zaprezentowała nową formę reklamy w Internecie - out layer. Jest ona podobna do top layerów - różni się jednak od nich tym, że może wyświetlać się poza ramkami przeglądarki (i jest widoczna nawet po jej zminimalizowaniu).
Out layer został w całości opracowany przez zespół ClickAdu. Firma liczy na to, że nowatorska forma reklamy zainteresuje reklamodawców, głównie z uwagi na wywoływany przez nią efekt zaskoczenia. Przedstawiciele ClickAdu tłumaczą, że w przeciwieństwie do wykorzystywanych do tej pory w Internecie form reklamy out layer nie jest ograniczony ramkami, reklama może więc być prezentowana bez większych ograniczeń na całym ekranie.
"Fakt opracowania przez nasz zespół innowacyjnej formy reklamy w Internecie, jest dla nas powodem do dumy, nie tylko ze względu na to, iż pokazaliśmy tym samym profesjonalizm i kreatywność ClickAd, ale przede wszystkim, dlatego, że dzięki nam został postawiony kolejny krok naprzód na dynamicznie rozwijającym się polu działań, jakim jest reklama internetowa" mówi Maciej Sobierajski, dyrektor generalny ClickAd.