Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Nowa oferta dla reklamodawców od NetSprint i WP

Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal Wirtualna Polska wprowadzają dwa nowe rozwiązania dla reklamodawców - kalkulator ceny za kliknięcie oraz mechanizm kontroli miejsca emisji reklam kontekstowych.

Kalkulator ma umożliwić reklamodawcom obliczenia stałej ceny za pojedyncze kliknięcie oraz zaplanowanie kampanii reklamowej w podziale na wyszukiwarkę oraz sieć kontekstową. Jak czytamy w komunikacie, zmiana proporcji rozdysponowania środków przez klienta może obniżyć cenę za pojedyncze kliknięcie nawet o 50%.

Dzięki mechanizmowi kontroli nad miejscem emisji reklam kontekstowych reklamodawca może sam wybierać serwisy i kategorie serwisów, na których chce wyświetlać swoje reklamy.

- Z przeprowadzanych przez nas kampanii testowych wynika, że dobrze zarządzane kampanie w sieci kontekstowej mogą zapewniać reklamodawcom bardzo podobną skuteczność, jak reklama w wyszukiwarce - mówi Artur Banach, Prezes NetSprint.pl. - Dlatego też umożliwiliśmy reklamodawcom wybór konkretnych serwisów, na których chcą się promować.

Nowa oferta dla reklamodawców od NetSprint i WP

Dodatkowo NetSprint.pl i WP zapewniają swoim klientom opiekę konsultantów, którzy mogą pomagać w przygotowaniu kampanii reklamowej. Konsultanci dobierają odpowiednie słowa kluczowe oraz kategorie tematyczne witryn, w razie potrzeby modyfikują istniejące reklamy oraz optymalizują kampanię pod względem kosztów.

http://www.reklama.netsprint.pl/cennik/link_sponsorowany