Nowa dyrektor sprzedaży bezpośredniej w Cormedia
- Artur Małek,
- 21.10.2009, godz. 11:27
Martyna Wróblewska została nowym dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w domu mediowym Cormedia.
Do jej głównych obowiązków będzie należało rozwijanie sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline.
Martyna Wróblewska przed rozpoczęciem pracy w Cormedia związana była zawodowo z firmą Target Press, która wydaje specjalistyczne czasopisma dla branży instalatorskiej i budowlanej. Zarówno Target Press jak i Cormedia od kilku miesięcy ściśle współpracują ze sobą w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych. Nowa dyrektor sprzedaży rozpoczynała swoją zawodową przygodę w roku 1998 w wydawnictwie Murator, gdzie zajmowała stanowiska związane ze sprzedażą reklam oraz kierowała działaniami handlowymi.
Martyna Wróblewska
W Cormedia Martyna Wróblewska odpowiadać będzie za dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci BUDOWNICTWOonline oraz za budowanie i konsekwentne realizowanie strategii rozwoju tej sieci tematycznej.
Ilość realizowanych projektów w ramach naszej sieci budowlanej jest obecnie na takim poziomie, że wzmocnienie struktur sprzedaży ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju całej firmy - mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.