Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Neostrada: 4 GB za 10 złotych

Telekomunikacja Polska wprowadza nowe limity transferu danych dla Neostrady. Dodatkowo operator postanowił zapewnić możliwość ich płatnego rozszerzania. Działania te mają zintensyfikować sprzedaż usług DSL i stanowić odpowiedź TP na liczne głosy niezadowolenia klientów związane z wprowadzonymi niedawno limitami.

TP postanowiła nieco zmodyfikować warunki świadczenia usług Neostrada. Użytkownicy Neostrady 128 od jutra będą mogli bez ograniczeń transferu pobrać 7 GB danych (dotychczas 5 GB), natomiast dla opcji 512 będzie to 15 GB, a dla Neostraday 1024 limit wyniesie 25 GB. (dotychczas odpowiednio 10 GB i 15 GB).

Zmiany nie są duże, ale jak zapewnia Mariusz Gaca, dyrektor pionu multimediów w TP, operator chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom internautów. W połowie października Telekomunikacja Polska wprowadzi możliwość rozszerzania limitów transferu danych za określoną opłatą. Za 9,90 zł brutto będzie można dokupić zwiększenie limitu o kolejne 2 GB. Do końca roku w tej cenie TP zamierza promocyjnie oferować rozszerzenia o 4 GB. Takie "paczki danych" klienci będą mogli nabywać dzwoniąc pod określony numer o podwyższonej płatności lub kupując specjalne karty-zdrapki.

Co ciekawe TP kolejny raz "puszcza oko" do użytkowników sieci P2P. Promując nowe limity operator posługuje się hasłami typu - "teraz w najtańszej opcji Neostrady można ściągnąć 10 filmów". Praktyki te wzbudziły sporo kontrowersji przy okazji poprzedniej kampanii Neostrady. Nie wiadomo jeszcze czy TP będzie posługiwać się takimi "przelicznikami" w oficjalnych materiałach reklamujących nowe warunki korzystania z Neostrady.

Według przedstawianych przez TP danych z szerokopasmowych usług firmy na koniec sierpnia korzystało 374 tys. klientów. Do końca roku operator chce zwiększyć ich ilość do 0,5 mln.