MySpace Music ma nowych sponsorów

MySpace Music poinformowało o pozyskaniu czterech dużych sponsorów. Mają oni pokryć koszty darmowej muzyki jaka dostępna będzie za pośrednictwem tego serwisu.

Jak poinformował przedstawiciel MySpace Music, serwis pozyskał czterech dużych sponsorów. Są nimi McDonald's, Sony Pictures, Toyota oraz State Farm. Szczegóły porozumienia nie są na razie znane.

"Dzięki MySpace Music internauci będą mogli odkryć nowe sposoby na poznanie wielu utworów muzycznych za darmo. Wszystko to dzięki nowym, potężnym sponsorom którzy pokryją koszty rozpowszechniania darmowej muzyki."

MySpace już w kwietniu ogłosiło zamiar podpisania umowy z trzema największymi wytwórniami muzycznymi. Są nimi Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group oraz Warner Music Group. Firmy te udostępnić mają swoje produkty użytkownikom serwisu społecznościowego. Wiąże się to jednak ze sporymi kosztami, stąd konieczność pozyskania sponsorów.

Obecnie MySpace poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko prezesa MySpace Music. Wszystkie wątpliwości powinny się wyjaśnić już niebawem.