Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Multimedia przyciągają młodych internautów

Serwisy wideo działają jak magnes na młodych internautów. Prawie połowa użytkowników Sieci w wieku 15-25 lat odwiedza tego typu strony. Ponad 50% z nich zagląda na nie kilka razy w tygodniu. 20% odwiedzających witryny z materiałami audio i wideo deklaruje, że zamieszcza na nich własne treści.

Serwisy z treściami audio/wideo odwiedza 48% internautów w wieku 15-25 lat, wynika z ostatniego komunikatu firmy Gemius.

Najczęściej odwiedzają oni sekcje wideo na portalach (62%) oraz serwis Google Video (60%). Co drugi z badanych zadeklarował, że wchodzi na YouTube, a 42%, że zagląda na Smog.pl.

Z opublikowanego komunikatu nie wynika jaką popularnością cieszą się serwisy audio/wideo wśród innych grup wiekowych. Szczegółowe wyniki badania dostępne są w płatnym raporcie "Korzystanie z narzędzi Web 2.0 oraz charakterystyka jego użytkowników".

Multimedia przyciągają młodych internautów

Jak często odwiedzasz strony internetowe, na których oglądasz telewizję/klipy audio, video? Źródło: Gemius SA.

W okresie od marca do sierpnia 2006 olbrzymi wzrost popularności zanotował serwis YouTube.

Multimedia przyciągają młodych internautów

Liczba użytkowników (real users) serwisów Google Video i YouTube.com dla okresu marzec – sierpień 2006 r. wg badania Megapanel PBI/Gemius

Wynika są częścią raportu przygotowanego przez Gemius SA dla firmy Yoof. Badanie ilościowe przeprowadzono na grupie 3653 internautów w wieku 15 - 25 lat.