Melo.pl poszerza ofertę (i podnosi ceny)

Oferta katalogowa sklepu muzycznego Melo.pl powiększyła się. Użytkownicy sklepu mogą teraz dokonywać zakupów spośród ok. 100 tys. dodatkowych utworów, pochodzących z katalogu wytwórni fonograficznej Warner. Niestety, ma to swoją cenę.

Warunki umowy z Warnerem wymuszają na Melo.pl podniesienie cen dostępnych w tym sklepie plików. Ceny te kształtują się obecnie na poziomie 1,49 - 3,99 zł. Koszt kupna kompletnego albumu wynosi zaś od 9,99 do 44,69 zł. Przypomnijmy, że dotychczas ceny te wynosiły maksymalnie 2,99 i 24,99 zł (odpowiednio za zakup jednego utworu i całego albumu).

Mariusz Kuziak, rzecznik portalu Interia.pl, zwraca jednak uwagę na fakt, że podpisanie umowy z tak znaczącym partnerem jak Warner przyczyniło się do znaczącego poszerzenia katalogu sklepu. Znajduje się w nim obecnie ok. 115-120 tys. plików ("ciągle dodawane są nowe", jak mówi M. Kuziak), dzięki czemu Melo.pl urasta do rangi trzeciego pod względem pojemności zasobów (za OnetPlejerem i Iplay.pl) gracza na rynku polskich e-sklepów muzycznych.

Więcej informacji: Melo.pl