Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Majowy ranking wyszukiwarek w USA

Wyniki najnowszego rankingu Nielsen Online za maj 2008 r. wskazują ponownie na niezaprzeczalne panowanie Google na amerykańskim rynku wyszukiwarek. Suma wszystkich wyszukiwań to 7,9 mld co daje 9,5 % wzrostu w stosunku do poprzedniego badania.

Majowy ranking wyszukiwarek w USA
Pierwsze miejsce w rankingu 10 najpopularniejszych wyszukiwarek zajmuje Google, który odnotował wzrost zapytań o 15.4%. Trzykrotnie mniejszy kawałek tortu wyszukiwarkowego przypada Yahoo! Search (aż 14% spadek). Kolejną pod względem popularności w Stanach Zjednoczonych jest wyszukiwarka MSN/Windows Live Search, która odnotowała niebywały bo ponad 72% wzrost zapytań. Następne pozycje w rankingu zajmują: AOL Search (15.6% spadek), Ask.com Search (18.4% wzrost), My Web Search (13% spadek) oraz Comcast Search. Ranking zamykają: AT&T Worldnet Search, NexTag Search oraz Dogpile.com Search.

Majowy ranking wyszukiwarek w USA

Żródło: Nielsen Online, MegaView Search

Zestawiając te wyniki z raportem Nielsena z kwietnia (patrz tabela) zauważyć można niewielki spadek popularności Googe, stały, utrzymujący się w granicach 17% udział w rynku Yahoo Search! oraz wzrost użytkowania wyszukiwarki MSN.

Majowy ranking wyszukiwarek w USA

Najnowsze wyniki badań Nielsena są podobne do tych sprzed 3 miesięcy. Wówczas w marcu Google miało 58,7% udziału w rynku, Yahoo 18,1%, a MSN 12% udziału w rynku.

Aktualizacja: Dodano dane z badania firmy Nielsen.