MIXX-Awards 2010 - lista zgłoszonych
-
- Artur Małek,
- 06.10.2010, godz. 20:47
W ramach konkursu kreatywnego MIXX-Awards 2010, członkowie Zarządu i dyrektor generalny IAB Polska przyznają nagrody w trzech kategoriach specjalnych: Człowiek, Marketer i Agencja roku.
Są to wyróżnienia za ponadprzeciętne dokonania w dziedzinie marketingu internetowego w minionym roku. Przedstawiamy wszystkich zgłoszonych w tych kategoriach.
W kategorii "Człowiek roku" zgłoszonych zostało czterech kandydatów:
-> Marcin Woźniak (ARBOinteractive)
-> Andrzej Garapich (PBI)
-> Anna Sakowicz (Mindshare)
-> Tomasz Rzepniewski (Mediaedge:cia).
To indywidualne wyróżnienie przyznawane jest za ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy podczas trwania kariery.
Zgłoszonych w kategorii "Marketer roku" jest aż jedenaście firm: ING Bank Śląski, Unilever, Polkomtel, Danone, Ferrero, HP, Volvo, Nestle/Gerber, Netia, mBank, Renault. Nagrodę otrzyma firma, której działania przyczyniają się znacząco do rozwoju branży i podnoszą poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego.
W kategorii "Agencja roku" o nagrodę ubiegają się: OMD Poland, Mediadirection OMD, Pride&Glory, adKing, Heureka, Mindshare, Tribal DDB. Nagrodę otrzyma ta agencja, której działania stanowią drogowskaz dla branży i innych agencji działających na rynku.