Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Lokalne dotarcie w sieci Ad.net

Nowy lokalny pakiet sprzedażowy sieci Ad.net umożliwia dotarcie z reklamą w wybranych województwach czy głównych ośrodkach miejskich. Jego zaletą ma być większa precyzja niż tylko w przypadku geotargetowania na podstawie IP internautów.

Dotychczas lokalne kampanie koncentrowały się albo na dotarciu z reklamą poprzez serwisy o tematyce lokalnej, albo na geotargetowaniu na podstawie numerów IP. Ten ostatni sposób miał swoje ograniczenia - był tak dokładny, jak aktualna była baza numerów IP i trafność rozpoznawania.

Ad.net chwali się, że dzięki nowemu produktowi Ad.local precyzja w rozpoznawaniu lokalizacji internauty wyniesie prawie 95%. Ad.local jest bowiem połączeniem dotarcia tematycznego - do lokalnych serwisów miejskich z sieci Wirtualnych Miast oraz sekcji miejskich witryn informacyjnych z zasięgową kampanią geotargetowaną. Internet nie musi być medium ogólnopolskim. Ad.local to produkt skrojony na potrzeby kampanii lokalnych - dla firm o regionalnym zakresie działania. - mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

Światowe wydatki na reklamę lokalnych produktów i usług rosną szybciej niż na reklamę tych dostępnych globalnie. Borrell Associates przewiduje, że w stosunku do ubiegłego roku wzrost wyniesie aż 46% dla Stanów Zjednoczonych, podczas gdy średnie wydatki na reklamę internetową mają w Ameryce wzrosnąć o około 30% w 2005 roku.