Listopadowe wyniki Megapanelu - najpopularniejsze witryny w Polsce
-
- Artur Małek,
- 22.01.2009, godz. 11:51
Średni czas, jaki jeden użytkownik spędza miesięcznie na serwisie Nasza-Klasa.pl zwiększa się z każdym kolejnym miesiącem - w listopadzie jest to już prawie 13 godzin. Google prześcignęło w liczbie odsłon portal Onet.pl, który spada na 4. miejsce. W zestawieniu witryn według miesięcznego zasięgu awansuje Ceneo.pl, a na dalekim 19. miejscu debiutują Dobreprogramy.pl.

Google, cieszące się największą popularnością wśród serwisów w Polsce, nieustannie zwiększa zasięg.
Onet.pl nie może pochwalić się już okrągłą dziesięciomilionową rzeszą odbiorców treści. Zasięg portalu spadł w ciągu miesiąca o ok. 1 punkt procentowy.
Lekki spadek zasięgu zalicza najpopularniejszy w Polsce serwis społecznościowy - Nasza-Klasa. Nie zmienia to jednak faktu, że Nasza-Klasa należy do najszybciej zyskujących na popularności fraz w wyszukiwarce stron Google (wg Google Zeitgeist). Tak przynajmniej było jeszcze w 2008 r.
Wciąż na znaczeniu zyskuje porównywarka cen z Grupy Allegro, czyli Ceneo.pl. Zasięg porównywarki urósł w listopadzie o 3,8 punktu procentowego, tym samym dając Ceneo awans na 14. miejsce z 16.
Prawie na samym końcu stawki pojawiają się Dobreprogramy.pl. Debiut istotny ze względu na pierwsze miejsce, jakie Dobreprogramy.pl zajęły w zeszłym miesiącu w kategorii tematycznej "Nowe technologie".
Z 13. na 15. spada Fotka.pl.
