Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Kupowali w Yahoo! i MSN

E-klienci nie zawiedli w okresie przedświątecznym. Wstępne informacje napływające od największych internetowych detalistów, wskazują, że uzyskane wyniki będą co najmniej tak dobre jak wcześniejsze prognozy.

Przedstawiciele Yahoo! poinformowali, że wielkość sprzedaży na witrynach e-commerce-owych portalu w okresie przedświątecznym wzrosła w porównaniu z ubiegłorocznym okresem wielkich zakupów o 86%. Podobne wieści nadeszły z Microsoftu, którego portal MSN odnotował wzrost przedświątecznej sprzedaży o 56%, w stosunku do ub. roku.

Użytkownicy Yahoo! wydali w IV kwartale br. w sieci, jak podają przedstawiciele portalu, 10,3 mld USD. MSN przedstawiło z kolei dane, według których jego użytkownicy wydali w okresie przedświątecznym 5,6 mld USD. Dane dotyczą sprzedaży na stronach portali i innych stronach w Sieci.

Te pomyślne wiadomości spowodowały wzrost notowań obu firm. Zyskali także inni internetowi sprzedawcy, np. Amazon aż 13%, pomimo że firma nie wydała żadnych świątecznych informacji o wielkości sprzedaży. Ze wstępnych informacji zebranych przez comScore wynika, że w odróżnieniu od „tradycyjnych„ sprzedawców, internetowi detaliści uzyskali w okresie przedświątecznym wyniki zgodne z przewidywaniami lub nawet lepsze.