Koniec reorganizacji w Ad.net

  • Magdalena Górak,

Od 1 czerwca sieć Ad.net działa w nowej strukturze z dyrektorem zarządzającym, Adamem Kwaśniewskim w roli głównej.

Reorganizacja trwała od początku bieżącego roku. Jednym z jej elementów było przejście dotychczasowego dyrektora ds. obsługi klientów, Adama Wysockiego do agencji Interactive Marketing Partner.

Adam Kwaśniewski, nowy dyr. zarządzający Ad.net

Dotychczasowy dyrektor handlowy sieci Ad.net został dyrektorem zarządzającym. Dla mnie to spore wyzwanie - podkreślił. Dotychczas Ad.net miał dwóch dyrektorów - Adama Wysockiego i Adama Kwaśniewskiego. Obecnie obok dyrektora zarządzającego, każdy z pionów funkcjonalnych (sprzedaż, zakup, traffic) zyskał swojego kierownika, odpowiedzialnego za realizację bieżących zadań działu.

I tak działem sprzedaży kieruje teraz Katarzyna Rucińska, dotychczas zatrudniona w ARBOmedia Polska gdzie odpowiadała za kontakty z klientami. Na stanowiska Account Managerów awansowali Andrzej Cudny i Bartosz Kwaśniewski, poprzednio Junior Account Managerowie. Account Manager została także nowy pracownik Ad.netu, Marta Wertelecka, która posiada doświadczenie m.in. w reklamie outdoorowej, prasowej i internetowej.

Bartosz Wieczorek, dotychczasowy Account Manager, jest odpowiedzialny za dział zakupu. Reprezentuje Ad.net w kontaktach z partnerami sieci oraz wspiera działania sprzedażowe tj. badania czy akcje specjalne.

Darek Werelich kieruje działem traffic.

Według oceny Adama Kwaśniewskiego sieć w porównaniu do maja ubiegłego roku zrealizowała około 20-30% więcej zleceń.