Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Koniec partnerskiej promocji Bankiera

Bankier.pl postanowił zakończyć działalność programu partnerskiego, promującego portal na 14 tys. stron domowych. Niewykluczone że wróci on w zmienionej i wzbogaconej formule, teraz jednak Bankier skupi się na połączeniu z Euromoney.pl.

Program uruchomiono w lipcu ub.r. Uczestnicy brali udział w promocji internetowej Bankier.pl, w zamian otrzymując wynagrodzenie. Po roku działalności w programie zanotowano 14 tys. stron domowych. Bankier podziękuje swoim partnerom za współpracę do końca września br.

Decyzja o takim sposobie promocji wynikała, jak mówi Bogusław Serafin, redaktor naczelny Bankiera, z jego większej efektywności od reklam w mediach tradycyjnych. „Porównanie kosztów tradycyjnej reklamy i kosztów naszego programu wygląda jak porównanie słonia i mrówki” – ocenił Bogusław Serafin.

Ponadto, wg Bogusława Serafina, rozmach przedsięwzięcia nieco zaskoczył organizatorów. „Liczba partnerów, uczestniczących w programie zbliżyła się do granic możliwości ogarnięcia żywiołu – to także powód zaprzestania jego działalności. Natomiast nieuczciwe próby wykorzystywania uczestnictwa w programie stanowiły margines i nie miały żadnego wpływu na tę decyzję” – zapewnił Bogusław Serafin.

„Bankier wystarczająco ustabilizował już swoją pozycję na rynku. Obecnie chcemy raczej utrzymać grupę posiadanych klientów i proponować im nowe możliwości usług” – stwierdził Bogusław Serafin. Takie postępowanie wynika też, wg redaktora naczelnego Bankiera, z ogólnej sytuacji polskiego rynku internetowego.