Kolejny sklep internetowy Grupy MIG
-
- Artur Małek,
- 27.09.2010, godz. 15:33
Po e-Sizeer.com i 50style.pl Marketing Investment Group uruchamia kolejny sklep internetowy Timberland.pl
Timberland.pl to kolejny sklep internetowy stworzony przez Contium dla firmy Marketing Investment Group, która rozwija swoje ramię e-commercowe.
Timberland.pl to nowy kanał dystrybucyjny dla marki Timberland, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Jest to już trzeci, po Sizeer i 50style, sklep internetowy wdrożony dla MIG przez Contium. Wszystkie trzy posiadają własną sieć salonów sprzedaży.
Tak jak poprzednio, również i w tym wypadku został wykorzystany ten sam engine
e-commerce, stworzony na bazie Unity Commerce - autorskiej platformy Contium.
Marketing Investment Group zarządza rozwijającą się siecią ponad 50 sklepów stacjonarnych Sizeer, Timberland (na rynku polskim funkcjonuje 12 salonów, w kolejnych latach ich liczba znacznie wzrośnie) oraz Umbro (obecnie Grupa MIG zarządza 8 salonami, natomiast do 2012 roku ma być ich już ponad 100).
