Kamień milowy w rozwoju YouTube
-
- Piotr Zalewski,
- 07.07.2006, godz. 14:50
Walt Disney Company został pierwszym dużym reklamodawcą YouTube. Dyrektor marketingu tej najpopularniejszej witryny wideo, Julie Supan, nazwała to wydarzenie "kamieniem milowym w rozwoju firmy".
Kampania reklamowa filmu "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka" trwała zaledwie 24 godziny. Składała się z reklam graficznych typu rich-media. Były one wyświetlane zarówno na stronie głównej jak i na wszystkich podstronach, na których wyświetlano filmy. Nigdy wcześniej na łamach serwisu nie było reklam graficznych.
Pytana o zasięg reklamy, Julie Span odpowiedziała, że w ciągu doby następuje około 80 mln odsłon stron z materiałem wideo. Powiedziała też, że coraz więcej firm interesuje się reklamą na łamach YouTube.
Źródło: Mediapost
***
Więcej o YouTube: YouTube szuka przychodów