Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Kamień milowy w rozwoju YouTube

Walt Disney Company został pierwszym dużym reklamodawcą YouTube. Dyrektor marketingu tej najpopularniejszej witryny wideo, Julie Supan, nazwała to wydarzenie "kamieniem milowym w rozwoju firmy".

Kampania reklamowa filmu "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka" trwała zaledwie 24 godziny. Składała się z reklam graficznych typu rich-media. Były one wyświetlane zarówno na stronie głównej jak i na wszystkich podstronach, na których wyświetlano filmy. Nigdy wcześniej na łamach serwisu nie było reklam graficznych.

Pytana o zasięg reklamy, Julie Span odpowiedziała, że w ciągu doby następuje około 80 mln odsłon stron z materiałem wideo. Powiedziała też, że coraz więcej firm interesuje się reklamą na łamach YouTube.

Źródło: Mediapost

***

Więcej o YouTube: YouTube szuka przychodów