Jarosław Śliżewski nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA

  • Bożena Jaskowska,

Jarosław Śliżewski zastąpił Marię Juszczyk na stanowisku członka rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce IAA jest jedyną w kraju organizacją zrzeszającą twórców reklam, reklamodawców i media. Do jego zadań należy m. in. promowanie pozytywnego stosunku polskiego społeczeństwa do reklamy, realizacja programów edukacji społecznej w zakresie nowoczesnych form komunikacji rynkowej, uczestnictwo w publicznych debatach i pracach legislacyjnych poświęconych sprawom rynku oraz reprezentowanie twórców reklam, reklamodawców i media w najważniejszych gremiach w Polsce. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA działa w ramach struktur międzynarodowych i posiadając bogatą sieć kontaktów na całym świecie upowszechnia światowe osiągnięcia i wzorce z dziedziny reklamy i marketingu oraz pośredniczy w wymianie doświadczeń pomiędzy poszczególnymi sektorami rynku w Polsce.

Jarosław Śliżewski został nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpi na tym stanowisku Marię Juszczyk. Prezesem Stowarzyszenia jest Paweł Kowalewski, a Radę Nadzorczą oprócz Jarosława Śliżewskiego tworzą: Stanisław Diskau przewodniczący (D’advert) i Krzysztof Gmyrek (Business Consulting).

Jarosław Śliżewski od lat związany jest z Gazetą Wyborczą i Agorą. Na początku dziennikarz i redaktor, następnie menedżer. Jest jednym z założycieli portalu Gazeta.pl. W latach 2005 - 2006 zastępca redaktora naczelnego dziennika Nowy Dzień. Współautor najlepszego polskiego TV guide'u. W latach 2007-2008 internetyzował duże rosyjskie wydawnictwo książkowe Olma Media Group. Dziś jest dyrektorem wydawniczym serwisu internetowego Gazety Wyborczej. Z wykształcenia politolog i psycholog reklamy.

Źródło: Marketing News