Jak wybrać oprogramowanie dla Twojego sklepu internetowego?

  • internetSTANDARD,

Na rynku jest wiele platform sklepowych, jednak nie każda spełni Twoje oczekiwania. Decydując się na oprogramowanie dla Twojego sklepu internetowego powinieneś postawić na rozwiązanie odpowiednie zarówno do prowadzenia małego e-biznesu, jak i dużego. Platforma sklepowa powinna rozwijać się razem z Twoim e-sklepem, a wręcz go wyprzedzać i patrzeć w przyszłość perspektywicznie. Dzięki temu unikniesz przeniesienia sklepu na inny system. Na co w takim razie powinieneś zwrócić uwagę wybierając oprogramowanie dla Twojego sklepu internetowego? O tym opowie Ci specjalistka ze Sky-Shop.pl.

Grafika sklepu internetowego

Gdy odbiorca wchodzi do Twojego sklepu internetowego, to w pierwszej kolejności zwraca uwagę na grafikę. Dlatego powinna być ona estetyczna i funkcjonalna. Niedbała oprawa wizualna witryny może sprawić, że potencjalny klient nie zapozna się z Twoją ofertą i pójdzie do konkurencji. Jak możesz zaprojektować grafikę? Oprogramowanie Twojego sklepu internetowego powinno dać Ci narzędzie, za pomocą którego w prosty sposób stworzysz web design. Pamiętaj, że clue platformy sklepowej jest oferowanie intuicyjnych rozwiązań, z jakimi poradzi sobie przeciętny Kowalski bez umiejętności programistycznych. Ponadto niezbędne funkcjonalności, w tym właśnie edytor graficzny, powinny być w cenie abonamentu.

Właśnie zgodnie z tymi zasadami budujemy platformę sklepową Sky-Shop.pl. Stworzyliśmy intuicyjny Kreator Szablonu Sklepu, w którym ułożysz moduły jak klocki Lego. Następnie spersonalizujesz swój sklep internetowy w edytorze CMS – wgrasz do swojego logo czy banery. Łatwo również wprowadzisz zmiany w szablonie w przyszłości. Istotne jest także to, że stworzona przez Ciebie grafika będzie responsywna, czyli dostosowana do urządzeń mobilnych. Dzięki temu klient na smartfonie czy tablecie bez trudu złoży zamówienie w Twoim e-sklepie. Co ważne, Kreator Szablonu Sklepu będzie dla Ciebie w cenie abonamentu. Zobacz, jakie to proste:

Integracje sklepu internetowego

Wybierając oprogramowanie dla Twojego sklepu internetowego, powinieneś również zwrócić uwagę na integracje z zewnętrznymi systemami. Prowadzenie e-biznesu wiąże się z całą logistyką sprzedaży. Dlatego platforma sklepowa powinna umożliwiać w cenie abonamentu integracje witryny z kurierami, płatnościami, systemami księgowymi i ERP, marketplace’ami oraz narzędziami marketingowymi.

Dla Ciebie jako początkującego e-przedsiębiorcy z pewnością liczy się, jak najszybsze rozpoczęcie sprzedaży. Niestety nie zawsze jest to możliwe, gdyż proces zawierania umów z kurierami czy operatorami płatności może być długotrwały. Z tego względu Sky-Shop.pl zintegrowany jest z brokerami kurierskimi, którzy bez zawarcia umowy dostarczą paczki do Twoich klientów. Stworzyliśmy również wbudowany system szybkich płatności Sky-Pay, niewymagający podpisania umowy. Nasze płatności mogą być aktywne w Twoim sklepie internetowym nawet w ciągu 48 godzin. Dodatkowo nie pobieramy opłaty instalacyjnej, a prowizja od sprzedaży wynosi nawet 1,69 %. Ponadto Sky-Pay jest w pełni zautomatyzowany, bezpieczny i posiada najpopularniejsze metody płatności, w tym karty płatnicze oraz BLIK.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wielu sprzedawców rozpoczyna swoją działalność na Allegro. Dlatego też Sky-Shop.pl posiada dwukierunkową integrację z tym portalem handlowym. Moduł ten cały czas dostosowujemy do intensywnych zmian na Allegro, tak by Twoja sprzedaż była wygodna.



Zaawansowane moduły

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga nie tylko podstawowych funkcji, ale i zaawansowanych narzędzi, zwłaszcza gdy e-biznes zaczyna się intensywnie rozwijać. Dlatego Sky-Shop.pl posiada rozbudowane moduły, jak MultiStore czy sprzedaż plików cyfrowych. Jednak najbardziej jesteśmy dumni z integracji z hurtowniami, które umożliwiają zaawansowaną konfigurację e-sklepu z Twoim dostawcą. W ciągu kilku minut pobierz do swojego sklepu internetowego nieograniczoną liczbę produktów z cenami, zdjęciami, opisami, tytułami, kategoriami i innymi parametrami. Ponadto integracja umożliwia automatyczną aktualizację bazy produktów i synchronizację stanów magazynowych nawet 8 razy na dobę.

Jesteśmy liderami integracji z hurtowniami na rynku e-commerce nie tylko dzięki jakości tego rozwiązanie, ale i ilości dostawców. Aktualnie posiadamy integracje ze 170 hurtowniami, w tym 44 dropshipping.

Skalowalność platformy sklepowej

Na początku tego artykułu pisałam, że oprogramowanie dla Twojego sklepu internetowego powinno intensywnie się rozwijać i teraz chciałabym do tego wrócić. Platforma sklepowa powinna być skalowalna, czyli dostosowana zarówno do małego, jak i dużego e-biznesu. Chodzi o to, abyś w przyszłości mógł sprzedawać dużą liczbę asortymentu, a witryna nadal szybko się ładowała. Sky-Shop.pl jest właśnie idealnym rozwiązaniem dla małego sklepu internetowego, jak i rozbudowanej e-hurtowni B2B. U nas możesz wystawić nawet 200 000 produktów, a stabilność serwerów i tak będzie na poziomie 99,98 %.

Ponadto cały czas dostosowujemy platformę sklepową do trendów na rynku, a każdego dnia dodajemy mniejsze lub większe funkcjonalności. Przychodzimy do pracy z uśmiechem na twarzy, bo e-commerce jest naszą pasją. Dowodem tego jest podium dla Sky-Shop.pl w konkursie Ekomersy 2016 w kategorii „platforma sklepowa.” Będziesz rozwijać się razem z nami, a nasi specjaliści dostarczą Ci niezbędną wiedzę w artykułach na blogu, poradnikach i Webinarach. Chcesz sprawdzić platformę sklepową Sky-Shop.pl? W takim razie skontaktuj się z naszą kompetentną Obsługą Klienta lub załóż sklep testowy na 14 dni za darmo. Możesz również przenieść swój e-sklep z innego oprogramowania do Sky-Shop.pl.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Sky-Shop.pl.

O Autorze:

Klaudia Śpiewak - Marketing & PR Specialist w Sky-Shop.pl. Magister dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wcześniej pracowała w telewizji, a obecnie od ponad roku buduje wizerunek marki Sky-Shop.pl. Jest na bieżącą z trendami i nowinkami na rynku e-commerce, a swoją wiedzę przekazuje sprzedawcom w poradnikach oraz podczas Webinarów. Prywatnie fanka dobrej muzyki, seriali i kuchni włoskiej.