Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Internet - jedyne medium z rosnącą liczbą odbiorców bieżących informacji

Tylko w internecie rośnie liczba odbiorców publikowanych wiadomości. Według badań Gallupa każde inne medium notuje ciągły spadek ich liczby. Za to z internetowych serwisów informacyjnych korzysta już co piąty obywatel Stanów Zjednoczonych. Jeszcze 9 lat temu robiło to tylko 3% z nich.

Spadek odbiorców wiadomości odnotowały medialne potęgi jak telewizja, radio, lokalne i ogólnokrajowe dzienniki oraz magazyny. Na tym tle szczególnie korzystnie wypada internet.

Jedynie 3% Amerykanów korzystało z serwisów informacyjnych w 1995 roku. Ich liczba wzrosła do 7% w 1998 roku, do 8% w 1999, 15% w 2002, by w tym roku wynieść aż 20%.

Choć liczba korzystających z internetowych serwisów informacyjnych stale rośnie, nominalnie jest ich znacznie mniej niż odbiorców telewizyjnych czy radiowych wiadomości. Istotna jest jednak trwała tendencja wzrosowa ich liczby.