Integracja kanałów sprzedaży Autentiki i 8fish
-
- Artur Małek,
- 31.03.2009, godz. 11:17
Agencja Autentika oraz firma 8fish zapowiedziały wspólną strategię marketingowo-sprzedażową na kolejne trzy kwartały bieżącego roku. Połączenie sił pozwoli firmom wejść w nowe obszary działań, takich jak m.in. aplikacje dedykowane na Facebook.
- "Widgety funkcjonują znacznie wydajniej, jeśli jednocześnie z ich emisją zaplanowane są odpowiednie działania na stronie, z której pochodzą dane wykorzystywane w miniaplikacji" - mówi Bartosz Kwaśniewski, pełniący teraz funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży jednocześnie w Autentice i 8fish. - "Do tej pory działania we wspomnianych zakresach nie były wystarczająco sprzężone. Przy zleceniach realizowanych poprzez kilka centrów dowodzenia, trudniej planować wspólne przedsięwzięcia, zarządzać i realizować projekty. Pracując razem z Autentiką jesteśmy w stanie wziąć pełną odpowiedzialność za ostateczne wyniki całej kampanii."
Połączenie sił pozwoli firmom wejść w nowe obszary działań, takich jak m.in. aplikacje dedykowane na Facebook. Pierwszy testowy produkt powstaje dla wewnętrznego projektu Autentiki - serwisu karaoke online: Jak Elvis. Będzie wizytówką nowej oferty Autentiki i 8fish.
"Promocja na Facebook to nowość i ogromny potencjał. Pamiętajmy, że aktualnie mamy już 700 tys. Polaków na tej międzynarodowej platformie. Zaczynamy ją wykorzystywać, aby - zgodnie z naszym celem - klientom proponować coraz to nowe, niestandardowe rozwiązania interaktywne" - mówi Michał Samojlik, Autentika.