IAB Polska: zmiany

  • Piotr Zalewski,

Ze stanowiska członka zarządu IAB Polska zrezygnował Gwidon Humeniuk z Ad.Net S.A., jego miejsce zajął Marcin Dobrzyniecki z portalu Interia.pl. Do związku dołączyli także nowi członkowie oraz powołano grupy robocze.

Do Związku, w ramach członków nadzwyczajnych, dołączyli: Bluerank, Mindshare Polska oraz Bankier.pl, tym samym liczba członków Związku wynosi 28.

W ramach posiedzenia nadzwyczajnego powołano grupy robocze: dobre praktyki w nowych mediach, marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynek ogłoszeniowy, multimedia, e-mail marketing, aspekty prawne nowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach (standardy), społeczności internetowe. Grupy mają rozpocząć działanie w ciągu najbliższych dni.

Marcin Dobrzyniecki

Ze stanowiska członka zarządu Związku zrezygnował Gwidon Humeniuk (Ad.Net S.A.), ne jego miejsce został powołany Marcin Dobrzyniecki, zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego,Interia.pl. Będzie odpowiadał za badania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.

Związek zmienił również swoją oficjalną nazwę, w której zamieniono człon "internet" na "interactive". Pełna nazwa brzmi: "Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska."

Patrz także: IAB Polska ma nowych członków



Korekta

IAB Polska ma 28, a nie jak wcześniej napisaliśmy 29 członków.