Gry reklamowe w ofercie Redefine
- Bożena Jaskowska,
- 12.08.2009, godz. 12:29
Nobagames to nazwa nowej usługi w ofercie Redefine związanej z produkcją i promocją gier internetowych na rzecz klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Na czele projektu stanął Jacek Jankowski od lat związany z rynkiem gier internetowych w Polsce.
Spółka Redefine rozwija swoje kompetencje związane z grami reklamowymi i uruchamia nobagames (http://www.nobagames.com ) - usługi związane z wykorzystaniem rozrywki w marketingu on-line. Wśród innych projektów Spółki z obszaru gier on-line warto wymienić: poszkole.pl oraz gamerstation.pl.
Zadania nobagames, nowego działu w strukturze Spółki skupiać się mają na dwóch obszarach. Pierwszym z nich jest zmonetyzowanie sekcji rozrywkowych w ramach witryn zrzeszonych w grupie Redefine, w tym serwisu społecznościowego dla dzieci i młodzieży www.poszkole.pl.
Drugim obszarem jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie advergamingu, w tym produkcja gier, ich promocja oraz usługi pokrewne. Wśród pierwszych klientów nobagames są poza klientami wewnętrznymi Redefine (ipla, poszkole.pl) także Castrol i BP.
Źródło: Redefine