Golf i media
- Gabriela Żółtaniecka,
- 18.10.2006
Na temat golfa zdania są podzielone nawet wśród golfistów. Podstawowym problemem jest fakt, czy już dostatecznie dużo ludzi w Polsce gra w golfa, aby warto było traktować go jako nośnik reklamy.
Na temat golfa zdania są podzielone nawet wśród golfistów. Podstawowym problemem jest fakt, czy już dostatecznie dużo ludzi w Polsce gra w golfa, aby warto było traktować go jako nośnik reklamy.
Drużyna CXO Media na turnieju "Golf Media 2006"
CXOMedia - nasza grupa wydawnicza - również uczestniczyło w imprezach golfowych.
Turniej EPD, Sierra Golf Club
3 września 2006 r. CMO było sponsorem medialnym Otwartych Mistrzostw Warszawy Longest Drive Championship Pilsner Urquell Cup 2006 - imprezy, która z roku na rok staje się coraz bardziej popularna i sprawia, że Golf Parks z Wilanowa stanowi obowiązkowy przystanek warszawskich golfistów. Zabawa polega na tym, aby piłka poleciała jak najdalej, ale musi się niestety zmieścić w polu o szerokości 40 metrów.
Longest Drive Championship, Wilanów
Co więcej, w oficjalnej infomacji dotyczącej rozegranego turnieju nie udało się organizatorom wymienić naszej drużyny. W każdym razie, co najważniejsze, Filip Alama i Konrad Przygódzki, grający w naszych barwach, odebrali w czasie finału piękny puchar. Gratulujemy zawodnikom lecz nie polecamy tego turnieju ze względu na jego tendencje do zapominania o uczestnikach i niepewności co do reguł golfa.