GoldenSubmarine - 8 mln złotych przychodu
-
- Artur Małek,
- 15.04.2009, godz. 13:04
W rok po rozpoczęciu działalności agencja interaktywna GoldenSubmarine osiągnęła przychody w wysokości 8 mln zł. Tym samym agencja zbliża się do tak dużych graczy sceny interaktywnej jak np. Adv.pl, która osiągnęła 12 mln zł przychodu w 2008 r.
W 2008 roku, po ponad 7 latach samodzielnego funkcjonowania, dwie agencje interaktywne - poznańska Conecto oraz warszawska isens - zdecydowały się
na połączenie swoich sił. W wyniku fuzji na polskim rynku marketingu interaktywnego pojawił się nowy gracz - agencja GoldenSubmarine.
Najbliższe plany agencja skupia wokół rozbudowy działów strategii, jakości oraz nowych technologii. Szczególny nacisk chce również położyć na rozbudowę narzędzi badawczych. Agencja ma także w planach pozyskiwanie nowych firm, poprzez "akwizycję".
- "Obserwujemy, że rynek agencji interaktywnych coraz bardziej się konsoliduje - zwłaszcza teraz, w okresie spowolnienia gospodarczego. Zamierzamy aktywnie wykorzystać te czynniki i w kolejnym roku zwiększyć przychody przynajmniej o 25%" - mówi Michał Grzybkowski, prezes GoldenSubmarine. - "Chciałbym również zwrócić uwagę na nasz wynik finansowy, który osiągnęliśmy pomimo dużych wydatków związanych z fuzją."
Przychody: 8 mln złotych
Zysk (netto): 800 tys. złotych
Liczba pracowników: 60
Liczba aktywnych klientów: 50
Liczba użytkowników odwiedzających miesięcznie serwisy opracowane przez agencję: 4,5 miliona
Czytaj też: