Gadu-Gadu i Allegro łączą się, wspólnie walcząc o rynek reklamowy z Google
-
- 05.08.2011, godz. 18:33
Gadu-Gadu i Allegro razem są drugim graczem na rynku reklamy internetowej - wyprzedza ich tylko Google. Ale czy faktycznie?

GG i Allegro razem walczą o reklamy
GG Network (producent Gadu-Gadu) oraz Allegro (największy serwis aukcyjny w Polsce) połączyły się w zakresie sprzedaży reklam w sieci. Powstało wspólne biuro reklamy, które pozwoli dotrzeć reklamodawcom do milionów polskich internautów.
- Synergia działań obu spółek, należących do tego samego właściciela jest naturalnym i korzystnym krokiem - powiedział Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu GG Network.

Top 5 polskiego Internetu
Jak sprytnie zwiększyć potencjał reklamowy?
Po połączeniu GG i Allegro nowa grupa znajduje się na drugim miejscu (zaraz po Google) pod względem zasięgu, a więc i potencjału reklamowego. Niestety Grupa GG - Allegro wskoczyła na drugie miejsce za pomocą małej sztuczki. GG Network wlicza w ruch sieciowy nie tylko użytkowników z WebGadu (internetowa wersja GG), ale także użytkowników z desktopowego komunikatora Gadu-Gadu, który jest aplikacją, a nie stricte serwisem internetowym.
Allegro i GG należą do jednej firmy
Warto też przypomnieć, że Allegro i Gadu-Gadu tak naprawdę od dawna należą do tego samego właściciela - światowego koncernu Naspers Ltd. Połączenie potencjału reklamowego nie jest więc jakimś wielkim zaskoczeniem.
Źródło: GG Network