Facebook: "Lubię to" zwiększa ruch w sieci
-
- 30.09.2010, godz. 12:45
Najnowsze badania pokazują, że facebookowe "Lubię to" podnosi popularność serwisów internetowych nawet o 500 procent. Popularny przycisk wyświetla się już na 2 milionach stron WWW na świecie, a użytkownicy Facebooka, którzy polecają mają średnio 2,4 razy znajomych więcej.

Polecamy:
Zobacz także:
Z perspektywy biznesowej najciekawsze są statystyki serwisów, które korzystają z wtyczki "Lubię to" na swoich stronach. Ruch sieciowy wzrasta w sposób gwałtowny, nawet o:
190% w przypadku ABC News
200% w przypadku Gawkera
200% w przypadku TypePada
500% w przypadku Sporting News
Audyt przeprowadzony na stronie NHL.com (amer. federacja hokeja na lodzie) wykazał ponadto, że użytkownicy spędzają na niej 85% więcej czasu, czytają 92% więcej artykułów, oglądają 86% więcej filmów i generują 36% więcej odwiedzin.
Statystyki pokazują potywny wpływ integracji stron z Facebookiem. W prosty sposób, każdy webmaster może dodać przycisk "Lubię to" na swojej stronie. W Polsce działają agregatory treści "lubianych" na Facebooku, np. Lubie.to - liczymy polskie lajki.