Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Empik.com korzysta z SARE

Jeden z największych sklepów internetowych - Empik.com - zdecydował o powierzeniu swojej obsługi w zakresie e-mail marketingu firmie SARE. Wcześniej sklep obsługiwany był przez Interactive Marketing Partner (grupa CR Media).

W ramach podpisanej właśnie umowy, SARE będzie odpowiadać za wysyłki mailingów sprzedażowych, komunikację z klientami, odbiorcami newsletterów oraz użytkownikami skupionymi także wokół innych serwisów Empiku.

W pierwszym etapie współpracy dokonano integracji systemów po stronie sklepu i agencji. Pozwoli to na dokładne kierowanie wysyłek oraz dobieranie oferty do zachowań i zainteresowań odbiorców. Wszystko to wpłynąć ma na zwiększenie poziomu sprzedaży generowanego przez ten kanał komunikacji.

"Ta współpraca jest więc dla nas bardzo rozwijająca." - mówi Tomasz Kusy, Kierownik Działu Programowania w SARE. "Już na jej początku czujemy się jednak bardzo docenieni, bo o wyborze naszych rozwiązań zadecydowali ludzie, którzy w ostatnich latach rozwijali jeden system do e-mail marketingu po stronie konkurencji." - dodaje Kusy. Wcześniej Empik.com w zakresie e-mail marketingu obsługiwany był przez firmę IMP, która wchodzi w skład grupy CR Media.

Jak powiedział dla Internet Standard Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE, współpraca z Empikiem ma charakter długofalowy.