Empik.com korzysta z SARE
-
- Artur Małek,
- 04.03.2009, godz. 18:27
Jeden z największych sklepów internetowych - Empik.com - zdecydował o powierzeniu swojej obsługi w zakresie e-mail marketingu firmie SARE. Wcześniej sklep obsługiwany był przez Interactive Marketing Partner (grupa CR Media).
W ramach podpisanej właśnie umowy, SARE będzie odpowiadać za wysyłki mailingów sprzedażowych, komunikację z klientami, odbiorcami newsletterów oraz użytkownikami skupionymi także wokół innych serwisów Empiku.
W pierwszym etapie współpracy dokonano integracji systemów po stronie sklepu i agencji. Pozwoli to na dokładne kierowanie wysyłek oraz dobieranie oferty do zachowań i zainteresowań odbiorców. Wszystko to wpłynąć ma na zwiększenie poziomu sprzedaży generowanego przez ten kanał komunikacji.
"Ta współpraca jest więc dla nas bardzo rozwijająca." - mówi Tomasz Kusy, Kierownik Działu Programowania w SARE. "Już na jej początku czujemy się jednak bardzo docenieni, bo o wyborze naszych rozwiązań zadecydowali ludzie, którzy w ostatnich latach rozwijali jeden system do e-mail marketingu po stronie konkurencji." - dodaje Kusy. Wcześniej Empik.com w zakresie e-mail marketingu obsługiwany był przez firmę IMP, która wchodzi w skład grupy CR Media.
Jak powiedział dla Internet Standard Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE, współpraca z Empikiem ma charakter długofalowy.