Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Dwa razy więcej na reklamę w społecznościach w 2008 r.

W przyszłym roku wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych na całym świecie będą prawie dwa razy większe niż w 2007 r., przewiduje eMarketer.

W przyszłym roku na reklamę w serwisach społecznościowych takich jak MySpace i Facebook zostanie przeznaczone 2,2 mld USD, p 81% więcej niż w tym roku, kiedy wydatki wyniosły 1,1 mld USD. Najwięcej pieniędzy wchłonie rynek amerykański, aż 1,6 mld USD w 2008 r., w stosunku do 920 mln USD w roku 2007.

Według eMarketera w tym roku aż 37% amerykańskich internautów przynajmniej raz odwiedziło serwis społecznościowy, według prognoz eMarketera, w 2011 r. ma to być aż połowa internautów i 84% nastolatków.

Choć udział reklamy w serwisach społecznościowych się zwiększa, to i tak ma ona niewielkie udziały w rynku reklamy online. Np. w USA prognozowane wydatki na online w 2008 r. wyniosą aż 21,4 mld USD.

W ostatnich miesiącach zarówno MySpace jak i Facebook przedstawiły zupełnie nowe rozwiązania reklamowe. System Beacon wprowadzony przez Facebooka, zdążył już nawet wywołać małą burzę, dotyczącą prywatności w sieci.

Źródło: eMarketer, MediaPost