Drugie Interactive Marketing Meeting już w styczniu
- internetSTANDARD,
- 30.11.2007, godz. 12:51
Kim jest prosument? Gdzie i jak go znaleźć? Kiedy prosument staje się lojalnym użytkownikiem? I jak spowodować aby wybrał on naszą markę? Odpowiedzi na te pytania będzie można znaleźć na konferencji Interactive Marketing Meeting, która odbędzie się 17 i 18 stycznia w Spale.
W trakcie dwóch dni konferencji odbędzie się ponad 20 wykładów oraz dwa warsztaty. Wygłoszą je najlepsi polscy oraz zagraniczni specjaliści zajmujący się marketingiem interaktywnym. Wystąpią między innnymi:
- Christophe Cauvy, regional digital director for Europe, Middle East and Africa, McCann Worldgroup
- James Warre, head of interactive social and emerging media, Weber Shandwick
- Jacek Henzler, dyrektor marketingu, członek zarządu Play
- Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu pionu internet, Agora
- Adam Wysocki, dyrektor zarządzający, Starcom Next
Tematem wiodącym Interactive Marketing Meeting będą oczekiwania aktywnego konsumenta interaktywnego czyli PROSUMENTA.
W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane najciekawsze i najlepiej udokumentowane case'y z zakresu marketingu interaktywnego oraz mobilnego.
Warsztaty będą dotyczyć planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zarządzania projektami e-marketingowymi.
Organizatorem drugiej już edycji konferencji Interactive Marketing Meeting jest Grupa Interaktywna działająca w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współorganizatorem jest Internet Standard.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie: http://www.interactivemarketingmeeting.pl