Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

DoubleClick za 1,1 mld USD

Potwierdziły się pogłoski o planach sprzedania spółki funduszowi Hellman&Friedman. Transakcja opiewa na 1,1 mld USD, a jej finał spodziewany jest w trzecim kwartale.

W listopadzie 2004 roku DoubleClick poinformowała o wynajęciu Lazard Freres & Co. do przeprowadzenia analizy sytuacji spółki. Wyłoniono kilka wariantów: wyprzedaży całej lub części firmy, dokapitalizowania, czy częściowej zmianie profilu działalności.

Lazard doradzał DoubleClick w czasie prowadzenia negocjacji z Hellman&Friedman. Ten fundusz private equity na całym świecie zainwestował już w około 50 różnych spółek, głównie z branży mediów, dostawców oprogramowania, instytucji finansowych i doradczych.

Na spółkę DoubleClick składają się dwa działy: TechSolutions oraz DataSolutions. Pierwszy oferuje reklamodawcom i wydawcom internetowym oprogramowanie do obsługi kampanii reklamowych w internecie oraz szereg zautomatyzowanych usług i produktów marketingowych. Dział DataSolutions, do którego należą Abacus oraz Data Managment oferuje rozwiązania analityczne marketerom.

Obecny dyrektor zarządzający Kevin Ryan ma odejść ze spółki. Na swoich stanowiskach pozostaną szef działu TechSolutions, David Rosenblatt oraz szef działu DataSolutions, Brian Rainey.