Dominik Kaznowski nowym dyrektorem marketingu w Pionie Internet Agory
-
- Magdalena Górak,
- 28.08.2006, godz. 15:05
Dominik Kaznowski został nowym dyrektorem marketingu Pionu Internet Agory. Od 28 sierpnia jest odpowiedzialny m.in. za rozwój kluczowych marek i serwisów Agory, promocję, PR, badania rynkowe i obsługę klienta.
Stanowisko dyrektora marketingu Pionu Internet Agory jest nowym, bo rozszerzonym stanowiskiem w strukturze pionu. - Mamy w planie wiele ciekawych przedsięwzięć - jestem przekonany, że Dominik będzie miał okazję do wykorzystania i poszerzenia swojego bogatego doświadczenia w pracy przy wielu z nich - powiedział Tomasz Józefacki, Dyrektor Pionu Internet Agory.
Dominik Kaznowski jest związany z branżą mediów elektronicznych od 2001 roku. Współpracował z inkubatorem internetowym e-Katalyst SA (pracuj.pl, hydepark.pl, serio.pl, eakces.pl, e-learning.pl), gdzie odpowiadał za marketing i komunikację. W Grupie PZU odpowiedzialny był za komunikację korporacyjną i projekty internetowe, w tym intranet, extranet, kanały direct oraz e-commerce.

Dominik Kaznowski, nowy dyrektor marketingu Pionu Internet Agory
Wcześniej, od 1994 roku, związany był z reklamą. W agencjach reklamowych BTL i interaktywnych awansował do stanowiska dyrektora zarządzającego. Współpracuje z miesięcznikiem "Brief" - jest autorem m.in. cyklu publikacji o biznesowych zastosowaniach internetu i felietonów o jego przyszłości.
Rekrutacja na stanowisko dyrektora marketingu rozpocząła się wkrótce po tym, gdy wiadomo było, że Anna Kęsicka, która zajmowała stanowisko kierownika działu promocji portalu Gazeta.pl, z początkiem sierpnia rozpoczyna pracę na stanowisku dyrektora ds. Reklamy i Promocji w Internecie w wydawnictwie Edipresse.