Coraz większe IAB Polska

  • Krzysztof Kozerski,

Rada Naczelna Internet Advertising Bureau Polska przyjęła sześć pierwszych firm do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia IAB Polska.

Rada Naczelna Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęła deklaracje Członkowskie i postanowiła jednogłośnie przyjąć 6 pierwszych firm do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia IAB Polska. Firmy te to: Artegence, BiznesNet.pl, CR MEDIA, HYPERmedia, K2 Internet, OMD Interactive.

Jednocześnie Rada Naczelna IAB Polska przyjęła deklaracje 7 nowych członków zwyczajnych, którzy weszli w skład Stowarzyszenia IAB Polska: Gwidona Hemeniuka (CR Media), Michała Lacha (K2 Internet), Bartosza Michałowskiego (Pro-Creation), Sławomira Stępniewskiego (HYPERmedia), Michała Tobera (CR Media), Macieja Warzechę (HYPERmedia), Janusza Żebrowskiego (K2 Internet).