Click5 dla CEDC

  • internetSTANDARD,

Agencja interaktywna Click5 przygotowała wizerunkowy serwis dla producenta i dystrybutora napojów alkoholowych CEDC. Piwna Street promuje siedem marek premium - Guinness, Grolsch, Budweiser, Bitburger, Franziskaner, Corona i Fosters.

Serwis będzie stanowił centrum dla promocji piwnych marek CEDC w internecie. Piwna Street to panoramiczna aleja z odwzorowaną architekturą siedmiu charakterystycznych zakątków świata. Każdy z budynków na ulicy to specjalnie zaprojektowany i wystylizowany pub z właściwym sobie klimatem. Wnętrza budynków kryją historię piwa oraz właściwe danej marce tło kulturowe.

Strategia marketingu interaktywnego prowadzona przez Click5 obejmie całoroczną obsługę serwisu oraz przygotowanie cyklicznych gier, aktywności i konkursów dla internautów. Wszystkie aktywności zostały precyzyjnie zaplanowane, z uwzględnieniem indywidualnego charakteru prezentowanych marek premium.

- W przypadku tworzenia koncepcji piwnej ulicy zdecydowanie postawiliśmy na 'advertainment', czyli reklamę poprzez szeroko pojętą rozrywkę - mówi Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Click5. To wdzięczna i skuteczna forma promocji, w której użytkownicy chętnie wchodzą w interakcję z marką ponieważ oferuje im się coś w zamian. W przypadku Piwna Street będą to gry i zaskakujące konkursy, skupione wokół 7 promowanych marek.

Click5 zdobyło budżet na realizację w wyniku przetargu wygranego na początku 2007 roku.

http://www.piwnastreet.pl