Bob Carrigan nowym prezesem IAB
-
- IDG News Service,
-
- 07.02.2011, godz. 15:15
Bob Carrigan, prezes IDG Communications, Inc., został wybrany na stanowisko prezesa zarządu amerykańskiego Interactive Advertising Bureau (IAB).

Bob Carrigan, prezes IDG Communications, Inc.
Polecamy:
Zobacz też:
Bob Carrigan, jako prezes zarządu IAB, pomoże stowarzyszeniu w realizacji sześciu głównych celów w 2011 roku. Należą do nich:
- budowanie marek w Internecie
- zarządzanie danymi
- dokonywanie pomiarów w sieci
- ochrona prywatności
- uproszczenie łańcucha dostaw
- uruchomienie Centrum Szkolenia Mobilnego Marketingu
"Choć jestem zaszczycony nowym zadaniem, bardziej ekscytuje mnie znaczenie tego wydarzenia dla IDG. My wszyscy w IDG chcemy, by to Internet znalazł się w centrum naszej uwagi. W pewnym sensie, wybór mojej osoby to potwierdzenie, że IDG osiągnęło status firmy w pełni interaktywnej" - mówi nowy prezes zarządu.
"Mam nadzieję, że coraz więcej pracowników IDG będzie brało udział w pracach IAB, tak byśmy byli częścią rozmów na ważne tematy, takie jak wideo, prywatność danych czy działania reklamowe".
IAB skupia ponad 460 firm medialnych i technologicznych. Są one odpowiedzialne za sprzedaż 86 proc. reklam internetowych w Stanach. Stowarzyszenie powstało w roku 1996, a więcej informacji na jego temat znaleźć można na stronie IAB Polska.