Blogi Microsoftu: pracownicy opowiadają o problemach z dostawami Xboksa

Choć gigantowi z Redmond udało się przed świętami dostarczyć do sklepów Xboksa 360, pojawił się problem z ilością urządzeń: popyt przewyższył podaż. Tymczasem Microsoft do dziś nie wydał oficjalnego oświadczenia, w którym informowałby o ewentualnych dalszych źródłach konsol - wygląda na to, że firma polega na blogach swych pracowników.

Przypomnijmy: w wielu miastach zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie, wielu klientów musiało odejść sprzed sklepu z kwitkiem, gdyż okazywało się, że brakowało dla nich sprzętu. Dlatego użytkownicy ustawiali się w kolejki na wiele godzin - czasem nawet dni - przed otwarciem.

Dwaj pracownicy Microsoftu, John Porcaro z działu marketingu i Larry Hryb, kierownik działu programowania Xbox Live, opublikowali w blogach swoje wypowiedzi na ten temat. Okazuje się, że wszystkie zainteresowane sklepy na bieżąco otrzymują konsole i że nie jest prawdą, jakoby niektórzy od tygodni nie byli w stanie się o nie doprosić.

"Niestety" - jak podsumowują swoją wypowiedź - "Microsoft nie może decydować o tym, kiedy dostawcy zdecydują się na sprzedaż dostarczanych konsol".