BizOn media: 5 mln użytkowników sieci

  • Bożena Jaskowska,

Zasięg biznesowej sieci reklamowej BizOn media przekroczył w lutym br. 5 milionów użytkowników. BizOn media został liderem pod względem zasięgu wśród dostępnych na rynku sekcji i pakietów z kategorii biznesowych.

Według danych badania Megapanel PBI/Gemius zasięg sieci BizOn media przekroczył w lutym br. 5 mln użytkowników i osiągnął wartość 31,7% wyprzedzając plasującą się na drugim miejscu kategorię biznesową ad.net (ponad 3 mln 269 tys. real users oraz 20,3% zasięg) oraz zajmujący trzecie miejsce Onet (ponad 2 mln 872 real users i 17,8% zasięg).

Tak dobry wynik BizOn media jest efektem intensywnego rozwoju portfolio (m. in. nawiązania współpracy z serwisami: Bankier.pl, e-prawnik.pl i WirtualneMedia.pl).

Warto zauważyć, że lutowy zasięg BizOn media kształtuje się na poziomie łącznego zasięgu sekcji biznesowych czterech największych polskich portali, który po uwzględnieniu współoglądalności wyniósł 5,2 mln internautów (dane: Megapanel PBI/Gemius, 2009.02).

W sieci BizOn media generowanych jest poza tym 36% wszystkich odsłon z kategorii "Biznes, finanse, prawo" badania Megapanel PBI/Gemius (tj. ponad 156 mln odsłon).

Biznesowa sieć BizOn media należąca do grupy ARBOinteractive powstała w 2006 r.

Źródło: BizOn media