Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Będzie lepiej

Spadają wpływy z internetowych reklam. Spadek jest mniejszy, niż w przypadku tradycyjnych mediów, a prognozy są optymistyczne.

W pierwszej połowie tego roku wpływy z internetowych reklam spadły o 7,8% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego – wynika z raportu przygotowanego przez Interactive Advertising Bureau i PricewatehouseCoopers, a opublikowanego przez eMarketer. Zdaniem analityków, jest to skutkiem ogólnej sytuacji na rynku reklamy – przychody telewizji z reklamy spadły o 14,7%, a rozgłośni radiowych o 22,4%. Jednak specjaliści są optymistami i prognozują, że przychody z reklamy internetowej w 2001 r. wzrosną o ok. 7% i wyniosą ok. 7,6 mld USD. Nie zraża ich fakt, że w żadnym z ubiegłorocznych kwartałów nie odnotowano tak niskich wyników, jak w pierwszych dwóch kwartałach tego roku. Najgorszy był pierwszy kwartał 2000 r., kiedy to wpływy z e-reklamy wyniosły 1,953 mld USD, a niewiele lepszy kwartał trzeci – 1,986 mld USD.