Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Axel Springer kusi kobiety oraz uruchamia pudelka

W-spodnicy.pl oraz koktajl24.pl to nowe internetowe projekty wydawnictwa Axel Springer. Czy będą godnymi konkurentami dla liderów stawki?

Panorama rozrywkowych serwisów największych polskich graczy wzbogaciła się o kolejne: W-spodnicy.pl oraz Koktajl24.pl.

Axel Springer tym samym poszerza swoje internetowe portfolio, w którym do tej pory znajdowały się serwisy takie jak m. in.: students.pl i redakcja.pl oraz mniej lub bardziej rozbudowane witryny tutułów ukazujących się w wersji papierowej.

Uważamy, że na polskim rynku internetowym istnieje miejsce dla nowych portali rozrywkowych i kobiecych, takich jak Koktaj24 i w-spodnicy.pl. W naszym kraju z Internetu korzysta około połowy Polaków, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej - o ponad jedną trzecią więcej. W ciągu kilku najbliższych lat różnica ta będzie się wyrównywać, a w sieci pojawią się nowi użytkownicy. Rynek serwisów internetowych nie jest więc jeszcze nasycony i wierzymy, że Koktajl24 i w-spodnicy.pl uzupełnią go - o zwiększaniu obecności Axel Springer ww sieci mówi Anna Gancarz, PR Manager.

Internet jest kobietą - głosi hasło umieszczone w nagłówku społecznościowo-informacyjnego, okraszonego znaczną ilością zdjęć, serwisuhttp://www.w-spodnicy.pl . Autorami publikowanych tekstów są zarówno internautki (te, które w ciągu 6 miesięcy napiszą ciekawe artykuły i blogowe wpisy mają szansę na stały angaż w redakcji) jak i "tradycyjny" zespół redakcyjny.

Axel Springer kusi kobiety oraz uruchamia pudelka

www.w-spodnicy.pl

Przeczytać tu można m. in. o modzie ("eksponuj biust odpowiednią bielizną", "buty w wielkim mieście"), urodzie ("tej wiosny podkreśl brwi i rzęsy"), emocjach i seksie ("zapisuj co robiłaś w sypialni"), a także ciąży i dziecku. Osobne zakładki poświęcone są tematom: fitnessu ("jak odzyskać dobrą formę po zimie"), zdrowia ("nie daj się chorobie") oraz oczywiście przepisom i dobrej kuchni. W dziale "babskie sprawy" czekają plotki i ploteczki z życia gwiaz i nie tylko. Każdej tematycznej odsłonie serwisu towarzyszy inna kolorystyka, zawsze jest również jeden "gorący" news dnia.

Biorąc pod uwagę fakt, iż wg ostatniego badania CBOS i Gazeta.pl pt. "Portret Internauty" (marzec 2009 r.) 45% Polek korzysta z sieci - próba dotarcia do tej grupy przez Axel Springer za pośrednictwem nowego serwisu jest całkowicie uzasadniona.

Axel Springer kusi kobiety oraz uruchamia pudelka
"Kożuchowska w ciąży?" "Radek wykasował Dodę?" "Dlaczego Steczkowska parkuje na przystanku autobusowym?" - dla internautów zainteresowanych tego typu informacjami Axel Sringer stworzył plotkarski serwishttp://www.koktajl24.pl . Czekają tu m. in. działy bezcennych informacji "z naszego podwórka" oraz "ze świata", a także sekcja filmów wideo zasysanych z innych źródeł (m. in. Youtube).

Redakcje obu serwisów są niezależne od pozostałych tytułów i witryn wydawnictwa Axel Springer - kieruje nimi Monika Lubowiecka, była redaktor naczelna serwisu Kobieta.Dziennik.pl. Project managerem portalu w-spodnicy.pl jest Marta Badurek, która odpowiada także za serwis Redakcja.pl, a managerem Koktajlu24 Małgorzata Iwanicka, która wcześniej odpowiedzialna była za projekty internetowe w Starcom Next i iLeo/Arc Worldwide Polska.

Czy koktajl24.pl zdobędzie fanów? Pierwsza liga plotkarskich serwisów zdążyła zgromadzić rzesze zwolenników. Najbardziej popularny jest Pudelek.pl (1,8 mln real users wg grudniowego Megapanelu PBI/Gemius), w ścisłej czołówce znajdują się także: nocoty.pl, plotek.pl i plejada.pl.

Przewagą konkurencyjną naszych serwisów jest nieograniczony dostęp do zasobów koncernu Axel Springer na całym świecie. Atutem Koktajlu24 są także ekskluzywne materiały i najlepsze zdjęcia, które często mamy na wyłączność. Na tle konkurencji wyróżnia nas również przejrzysty układ stron, łatwość nawigacji, szybkość w reagowaniu na wydarzenia oraz brak agresywnych treści - podsumowuje Anna Gancarz.