Artegence dla Dr Marcus

  • internetSTANDARD,

Artegence przygotowała dla Dr Marcus International całkowicie nowy serwis internetowy. Agencja jest odpowiedzialna za architekturę informacyjną serwisu, jego design oraz wdrożenie.

Odświeżony serwis ma nowy strukturę, menu i nawigację. Nowością jest menu produktowe oraz wyszukiwarka zapachów. W serwisie pojawiły się też nowe sekcje, w tym centrum prasowe oraz część korporacyjna z historią firmy.

Projekt strony inspirowany był koncepcją GVL Hillmana Curtisa, który twierdzi, że najwięcej można powiedzieć używając emocjonalnych wizualizacji. Pojawiający się na stronie www.dr-marcus.com motyl jest próbą połączenia takich wrażeń jak zapach łąki w Prowansji z mocą koni mechanicznych.

Wkrótce zostanie uruchomiona anglojęzyczna wersja strony Dr-Marcus.com.

Agencja Artegence została wybrana w przetargu.

http://www.dr-marcus.com