Armia w Internecie

AMP MEDIA, producent oprogramowania Net Business Messenger, wprowadza dla potrzeb wortalu Departamentu Wychowania i Promocji Obronności MON nowy komunikator internetowy GONIEC. Przedstawiciele firmy mówią, że jest to pierwsze komercyjne wdrożenie tego typu narzędzia na polskim rynku internetowym.

Idąc za przykładem kolegów z armii amerykańskiej, przedstawiciele naszych sił zbrojnych postanowili silniej zaznaczyć swą obecność w Internecie. Departament Wychowania i Promocji Obronności twierdzi, że wprowadzenie GOŃCA, jako nowego narzędzia komunikacji ma na celu pogłębianie interaktywności i funkcjonalności wortalu oraz pomoże w tworzeniu społeczności internetowej wokół serwisu Wojsko Polskie.

Jednocześnie Departament Wychowania i Promocji Obronności oraz AMP MEDIA mają nadzieję, iż GONIEC ułatwi kontakt z rodzinami żołnierzom pełniącym służbę poza granicami kraju. Wątpię jednak, aby nasi żołnierze pełniący służbę za granicami kraju (wyłączając oczywiście tych służących w strukturach NATO, czy na placówkach dyplomatycznych) mieli zapewniony swobodny dostęp do Internetu.

Zobacz również:

Komunikator GONIEC dostępny jest pod adresem:

http://goniec.wojsko-polskie.pl