Allegro przywołuje do sieci
- Artur Małek,
- 11.05.2010, godz. 11:32
Serwis Allegro rusza z nową kampanią reklamową pt. "Lepiej Kup Teraz".
Piszcząca natrętnie bramka w sklepie, niedziałający czytnik w kasie, bezinteresowna złośliwość ze strony wózków sklepowych - na takiej "z życia wziętej" obserwacji opiera się najnowsza kampania Allegro, która pojawi się na ekranach telewizorów od 10 maja.
Krótkie spoty w reżyserii Tomka Matuszczaka, przewrotnie utrzymane w stylistyce filmów nagranych kamerami przemysłowymi, odsyłają wszystkich "ciężko doświadczonych" przez sklepowe realia na www.allegro.pl.
Spoty reklamowe serwisu przez 6 tygodni będzie można zobaczyć w TVP, Polsacie, Polsacie Sport, Polsacie2, TVN, TVN7, kanałach tematycznych TVN, TV4 oraz w stacjach AT media i Discovery Channel.
Kampania "Lepiej Kup Teraz" będzie miała swoją odsłonę również w Internecie.
Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising z Poznania. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tandem Taren-To. Kampanię online w całości przygotował dział marketingu QXL Poland.
Oto kilka spotów z poprzednich kampanii.